۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی:

بخش راهداری خراسان شمالی با کمبود ۵۰ درصدی راننده مواجه است

بخش راهداری خراسان شمالی با کمبود ۵۰ درصدی راننده مواجه است

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بخش راهداری این اداره کل با کمبود ۴۰ الی ۵۰ درصدی راننده ماشین آلات مواجه است.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه اکنون ۲۹۴ ماشین راهداری در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی وجود دارد، افزود: این در حالی است که تعداد رانندگان کمتر از شمار ماشین آلات راهداری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش راهداری خراسان شمالی با کمبود ۴۰ الی ۵۰ درصدی راننده مواجه است، اضافه کرد: این کمبود سبب شده تا هر سه تا چهار دستگاه ماشین آلات راهداری به یک راننده تحویل داده شود که در مواقع بحرانی و نياز به كار شديد، با مشکل مواجه می شویم زیرا راننده برای فعالیت برخی از ماشین آلات وجود ندارد.

بدیعی مقدم با اشاره به بازنشسته شدن شمار زیادی از نیروها و رانندگان موجود در بخش راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی طی سال های آینده، گفت: با وجود این هیچ مجوزی برای جذب نیروی راننده به این اداره کل اعطا نشده است موضوعی که در سال های آینده کمبود راننده در بخش راهداری خراسان شمالی را دوچندان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در خراسان شمالی افزون بر پنج هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که تمام راه های اصلی و فرعی آن آسفالت است.

همچنین در شهرستان های هشت گانه این استان در مجموع چهار هزار و ۶۲۴ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که تنها ۴۰ درصد از این راهها آسفالت و مابقی خاکی و شوسه هستند.

کد خبر 2921696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha